در انتظار فرشتموندر انتظار فرشتمون، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

فرشته آسمونی

دستور یه حلوای مقوی برای باردار شدن

1393/5/4 17:35
نویسنده : مامان طاها
13,186 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم

اين حوا رو 53 نفر استفاده كردن و خدا رو شكر خدا ني ني بهشون داده من اين ماه رو شروع مي كنم به خوردن تا ببينم خدا چي مي خواهد

جالب اينه كه بيشترين دوران كه عزيزان استفاده كردن تا جواب گرفتن 3 ماه بوده به امتحانش مي ارزه...

مواد لازم

خرما ترجیحا رطب هسته گرفته شده یک بشقاب خوروش خوری سرپر

زنجبیل .... دارچین .... فلفل سیاه.... زردچوبه .... زیره سیاه ......میخک ....خسرودارو......سه مورد اول هر کدام 2 قاشق

غذا خوری سر پر .....زردچوبه و زیره نصف قاشق غذاخوری و میخک و خسرو دارو کمیییییی و قرص کمر نر و ماده از هرکدام یک عدد یا ترجیحا پودرش رو از عطاری ها بگیرین

و آرد گندم 4 یا 5 قاشق غذا خوری

خانم های اگه یه سری رو پیدا نکردین مهم نیست اما یادتون باشه ریختن 5 مورد اول ضروریه

همش تو ی عطاری ها پیدا میشه

آپلود عکس

آپلود عکس

طرز تهیه :

ابتدا ارد رو توی ماهیتابه می ریزیم و روی حرارت متوسط رو به کم ان را تفت می دهیم به قول ما بو می دیم یعنی بوی

خامی ارد گرفته بشه و رنگش به نخودی رنگ برسه و سپس اون قدر بهش روغن اضافه می کنیم تا از ماست رقیق تر بشه

بعد بهش تمامی اون موارد ی که بالا گفتم از عطاری بگیرین اضافه می کنین البته باید اگه مثلا یکی از اون ها پودر نیست

حتما اسیابش کنین و بعد اضافه کنین و فقط یه تفت خیلی کوچولو می دین و زود زیرش رو خاموش می کنین توجه کنین

که حیفه بیش از حد حرارت ببینه و اثرشون کم بشه بعد بهش خرما رو اضافه می کنیم و هم می زنیم تا کاملا

مواد با هم مخلوط بشه و بعد نوش جان کنین


طرز استفاده : ار روز اول پری تا نهایتا 20 پری بیشتر صبح ها قبل از صبحونه روزی دو تا سه قاشق غذا خوری

سوالاتی که زیاد پرسیده شده :

به شوشو می تونیم بدیم ؟ بله برای هر دو خیلی خوب و مقویه

برای تقویت شوشو چی از همه بهتره ؟ گرده ی نخل نر از عطاری بگیرین بهتره اما اینم خیلییییییییییی مقویه

چرا نباید بعد از 20 پری خورد؟ چون خیلی طبیعت این حلوا گرمه

اقدام ها چه جوری باشه؟ من که دکتر نیستم اما چیزهایی که دکتر ها می گن بعد از پری مثلا از 8 یا 10 پری یه روز در میون

این حلوا چه اثراتی داره ؟ خیلی باعث می شه احساس گرما تو بدنتون کنین و این احساس طبیعیه

 

پسندها (2)

نظرات (3)

زینب
12 مرداد 93 23:26
حتما درستش میکنم من حدود دوساله دارم درمان میکنم دیگه از داروهای شیمیایی خسته شدم کسی هم بوده با مشکلات زیاد با هین حلوه باردار شده باشه؟؟ پاسخ: بله عزیزم اسمشون رو براتون گذاشتم توکل کن به خدا و درست کن و بخور ضرری نداره ناامید نشو منم 4 ساله منتظرم ولی ناامید نشدم
زینب
31 مرداد 93 11:13
سلام عزیزم . من این حلوا رو درست کردم واز امروز که روز اول پری خوردم. کاش شکل نهایی حلوا رو میذاشتین ببینیم چجوریه. وقتی از حلوا خوردم بدنم داغ شد. نمی دونم درست پختمش یانه . اگر موادش یه خورده کم و زیاد بشه اشکال نداره. ؟ منتظر جوابتم عزیزم سلام عزیزم ببخشید که کمی تاخیر داشتم نه اشکالی نداره که موادش کم و زیاد بشه انشالا که همین ماه جواب می گیری عزیزم
زبنب
31 مرداد 93 11:14
امیدوارم جواب بگیرم به زودی.