در انتظار فرشتموندر انتظار فرشتمون، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

فرشته آسمونی

تولد امام حسن مجتبی (ع)

1394/4/11 18:41
نویسنده : مامان طاها
561 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 15 رمضان ولادت امام حسن مجتبی است؛و به همه دوستانم تبریک میگم ؛

یا بی بی فاطمه زهرا (ص) امروز روز شماست روز تولد اولین فرزندت به همین روز عزیز قسمت میدم که دل من و تمام دوستانم و همه منتظرا رو هم شاد کنی و ما هم طعم شیرین مادر شدن رو بچشیم

یا فاطمه زهرا (ص) خیلی دلم بچه میخواد و حرف دلم رو به هیچ کس نمیتونم بگم دلم رو سپردم به خدا و به خودت دستمو نا امید برنگردون , خسته ام از نگاه مردم از حرف مردم ولی بازم ته دلم یه امیدی هست و میدونم که اگر دلم رو بسپرم به خودت نا امیدم نمیکنی

یا فاطمه زهرا(ص) تو رو به امام حسن(ع) و به تمام اولادت قسم میدم به برکت این ماه عزیز منم تو همین ماه مادر بشم

الهی و امین

http://mirgif.com/razdeliteli/7205.gif

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

همراه رایانه
12 تیر 94 9:59
همراه رایانه مرکزی شبانه روزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای شماره تماس : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir