در انتظار فرشتموندر انتظار فرشتمون، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

فرشته آسمونی

نظرات (5)

دنیا
21 تیر 93 15:03
سلام.هشتمین سالگرد زندگی مشترکتونو تبریک میگم به منم سر بزنین خوشحال میشم پاسخ: مرسی عزیزملینکت میکنم خوشحال میشم شما هم همین کار رو کنی
مامان راضیه
21 تیر 93 18:07
سلام تبریک من را بپذیر.....امیدوارم هر چه صلاح تو و همسرت باشه خدا برات رقم بزنه.... پاسخ: مرسی عزیز دلم
دنیا
22 تیر 93 19:07
سلاااااااااااااااااااااااااام بازم عکس جدیـــــــــــــــــــــــــد بیایـــــــــــــــــــــن ببینـــــــــــین بازم مثل همیشه منتظر کامنتای قشنگتون هستم
فرزند صالح
25 تیر 93 15:54
سلام عزیزم با چند روز تاخیر تبریک میگم سالگرد ازدواجتونو. ایشالا به زودی صاحب یه فرشته ی ناز میشی اجازه هست لینک کنم شما رو؟ پاسخ: سلام مرسی عزیز دلم ,تو این شبهای عزیز برام دعا کنید که خدا هر چه زودتر نی نی بهم بده وگرنه زندگیم از هم می پاشه آره عزیزم منم لینکت می کنم
دنیا
26 تیر 93 21:20
واییـــــــــــــــــــــــــــ بازم عکس جدید نبینی ضرر کردیاااااااااااااا حتما بیا ببین منتظر کامنتای خوشگلت هستم پاسخ: okعزیزم