در انتظار فرشتموندر انتظار فرشتمون، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

فرشته آسمونی

دل نوشته

1393/6/11 22:00
نویسنده : مامان طاها
184 بازدید
اشتراک گذاری

متن هایی که نوشتم از طرف دوست عزیزم مامان ماهور است امیدوارم خوشتون بیاد

همیشه پیروزی ها به کامیابی منجر نمی شوند،

چه بسیار شکستهایی که اندک زمانی ناراحتی ، اما مدتها

کامیابی بزرگتر و شادی و شعف وصف ناپذیر به دنبال داشته اند ...

لطفا صبور باشید ...

گاهی زندگی سر به سر شما می گذارد لطفا جنبه شوخی اش را داشته باشید ...

گاهی هدیه زندگی در چمدانی است که بیرون در گذاشته ، نه در دستهای آشکارش.
 

دوست من

هیچ گاه دلت را به روزگار مسپار، که دریایی از نا امیدی است ،

دلت را به خدا بسپار که دریایی از امید است....

دلت پرامید ....

اگر از پایان گرفتن غم هایت نا امید شده ای ، به خاطر بیاور زیباترین صبحی که تا به حال تجربه کرده ای مدیون صبرت در برابر سیاهترین شبی هستی که هیچ دلیلی برای تمام شدن آن نمی دیدی ...

این همه خود را تحقیر نکنید، خداوند پس از ساختن شما به خود تبریک گفت.قدر تو به اندازه ی صبر توست … و رازهایت ، نهفته در صبرهایت اصلا تو آمده ای که صبر کنی !...

به پيش آور دو دست خالي خود را...
ببينم چشم هاي خيست آيا گفته اي دارند؟
بخوان مارا...بگردان قبله ات را سوي ما...اينک وضويي کن...
خجالت مي کشي از من...بگو, جزمن کس ديگر نمي فهمد...
به نجوايي صدايم کن...بدان آغوش من باز است...
شروع کن يک قدم با تو...تمام گام هاي مانده اش با من...............

خدايا قادر نيستم خود را به خانه تو برسانم
لطفا تو خود به خانه من بيا...!!

شکسته هاي دلت را به بازار خدا ببر، خدا، خود بهاي شکسته دلان است.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فافا
13 شهریور 93 9:52
عالللللی بودن .... خیلی خوب بود ...
فاطمه ع
13 شهریور 93 12:29
خیلی زیبا بود تاحالا نشنیده بودم