در انتظار فرشتموندر انتظار فرشتمون، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

فرشته آسمونی

قانون جذب1

1393/7/17 11:52
نویسنده : مامان طاها
709 بازدید
اشتراک گذاری

قانون جذب برای متجلی ساختن هر آنچه که می خواهید کار می کند به شرطی که از فرمولش استفاده کنید.
درخواست کن
باور داشته باش
رها کن
دریافت خواهی کرد

ابزار اصلی کوله پشتی شما
امضاء تعهد نامه
گام اول پالایش
گام دوم خویشتن دوستی
گام سوم یک دقیقه زندگی (نوشتن آرزوی یک دقیقه ای )
گام چهارم ببخشیم ( آرامش درون با بخشیدن دیگران)
گام پنجم شکر گزاری
گام ششم داشتن عبارت تاکیدی
گام هفتم مراقبه و مدیتیشن
گام هشتن دعای گروهی

линеечки

همسفرهای عزیز
وقتی راهی سفر میشویم بهتر هست به طور رسمی خودتان را متعهد کنید میتوانید از قرارداد ذیل استفاده کنید یا خودتان طرح کنید و آن را امضا کنید پایش تاریخ را بگذارید و در صورت لزوم اصلاحش کنید
من ....................... بدین وسیله اعلام میکنم که وارد فرایند درونی قدرتمندی می شوم که مرا هم آزمایش و هم رها خواهد کرد متعهد میشوم که از همه ابزار استفاده کنم
من .................مسئولیت حفظ تعادل روحی ام را می پذیرم چرا که ابزارهای این تابک مسائل و عواطفی را بیدار می کنند که موظفم آن ها را حل کنم من متعهد میشوم که در تمام این مدت از خواب کافی ، غذای مناسب ، ورزش ، اوقات تنهایی ، و شفقت نسبت به خویشتن بهره مند باشم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)