در انتظار فرشتموندر انتظار فرشتمون، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

فرشته آسمونی

گام ششم قانون جذب مادري

1393/8/15 17:35
نویسنده : مامان طاها
2,495 بازدید
اشتراک گذاری

Красивые шарики

گام ششم قانون جذب مادري

_ "دعاي عارفانه " يا " نامه نوشتن به فرشته " چه فوايدي دارد؟"نامه به فرشته " كه دعايي نهانيست، مي تواند در زندگي خودتان و ديگران معجزه ها و شگفتيهاي عظيمي به وجود آورد.اين شيوه به سرعت به انديشه هايتان نظم الهي مي بخشد و شما را از برخوردهاي غير لازم و نگرانيها نجات مي دهد.در روابطتان با ديگران شگفتي به وجود مي آورد و دشمنان را به دوست تبديل مي كند و شما را به سوي توانگري و ثروت سوق مي دهد.
اگرنمي توانيد با كلام كسي را متقاعد كنيد كه رفتارش را تغيير بدهد، اگر با همسر، دوست، پدر و مادر ، همسايه، رئيس يا هر كسي مشكل داريد، اگر كسي كه به شما مقروض است پولتان را نمي دهد، اگر از رفتارهاي كسي عصبي مي شويد اما نمي توانيد او را كه خطا مي رود، به مسير درست هدايت كنيد وهزاران اگر ديگر، بدانيد كه راه حل مسئله ي شما اينجاست.
استادي داشتم كه مي گفت حرف حق را بايد فقط يك بار به افراد بگوئيد، بعد از آن بايد از طريق نامه دادن به فرشته ي آنها بخواهيد كه به حرفتان گوش بدهند. زيرا با اين شيوه شما با خداي درون فرد مورد نظر ارتباط برقرار مي كنيد.
براي برآورده شدن هر آرزويي مي شود به فرشته هاي خودمان يا ديگران نامه بنويسيم و از اين قدرت جادويي كه خدا براي محافظت ما آفريده، استفاده ببريم. واژه ي فرشته يعني فرستاده ي خدا. هر گاه ديديد از شكستي به شكست ديگري رهسپاريد، يا هر گاه كه وسوسه مي شويد خودتان را به باد انتقاد و ملامت بگيريد، حتما" به فرشته ي خودتان نامه بنويسيد.

http://zibasaz.niniweblog.com/

چگونه بايد به فرشته درون نامه نوشت؟
اين شيوه ي ويژه ي عشق را مي توانيد به صورت پنهاني و با استفاده از كلمات به كار گيريد. كلمات راستين مثل فرشته ها هستند. كلمات راستين زنده اند و سرشار از نيكي و موهبت.از اين رو، نيكي و موهبت به بار مي آورند. اما شيوه ي به كار بردن اين كلمات براي آفرينش ثمرات فرشته آسا اين است كه بايد به شخص مورد نظرتان بينديشيد و به فرشته يا ضمير برتر ( باطن معنوي ) او نامه بنويسيد.
با نامه نوشتن به فرشته ي شخص مورد نظر، در انديشه هايي كه نسبت به او داريد، اعتقاداتي هماهنگ ايجاد مي كنيد و ذهن نيمه هشيار شما اين احساس هماهنگي را به سوي او مي تاباند. همچنين ضمير برتر معنوي او را زنده مي كنيد و به يادش مي آوريد.چون كلام حقيقت به تحرير در آيد، بر مسند قضاوت آن شخص مي نشيند. پس ، از موانع عاطفي نظير غرور و خودپرستي و تكبر و خودفريبي و مشاجرات عقلاني در مي گذرد و در ذات خداگونه ي او ، نفوذ مي كند.
_
براي هر خواسته و آرزو بايد به كدام فرشته نامه نوشت؟
براي هر خواسته و آرزو ، بايد به فرشته ي آنچه كه مي طلبيد، نامه بنويسيد. اگر براي خودتان يا ديگري حمايت مي خواهيد، به فرشته ي حمايت نامه بنويسيد. اگر جوياي سلامت هستيد، به فرشته ي شفا نامه بنويسيد، اگر خواهان محبت هستيد، به فرشته ي عشق، اگر ازدواج مي خواهيد، به فرشته ي زناشويي.فرشته ها بسيارند : فرشته ي هماهنگي، فرشته ي شادماني، فرشته ي خرد و فرزانگي، فرشته ي هدايت و راهنمايي، فرشته ي ثروت و توانگري، فرشته ي فهم و شعور، فرشته ي رشد و كمال معنوي، يا هر فرشته اي كه در اين لحظه به او نياز داريد.
اگر براي فرشته اي نامه نوشتيد و به نتيجه نرسيديد، خوب دقت كنيد شايد بايد نامه را خطاب به فرشته ي ديگري بنويسيد.
فراموش نكنيد همانطور كه مي توانيد به فرشته ي ديگران نامه بنويسيد مي توانيد به فرشته هاي خود هم نامه بنويسيد.
1 _
بر اساس باورتان به شما داده خواهد شد.
2 _
بايد از غر غر و شكايت دست برداريد و كاملا" كلامتون رو كنترل كنيد نه اينكه نامه بنويسيد اما هنوز بر زبانتون كلماتي رو بياريد كه مانع تحقق آرزوتون ميشه.
3 _
زمان انجام شدن هر آرزو بعد از نوشتن نامه به خود اون شخص بستگي داره. مسلما" كسي كه كلام و فكرش رو كنترل نمي كنه نمي تونه به سرعت كسي كه كلام و فكرش رو كنترل مي كنه به نتيجه برسه. اما در هر حال در نوشتن نامه سمج و پيگير باشين. شايد وقتي به فرشته ي ديگران نامه مي نويسيد ، احساس كنيد كه فورا" نتيجه اي عايدتان نمي شود. بايد صبر كنيد ، و به نامه نوشتن ادامه بدهيد. زيرا ناگهان همه چيز عوض مي شود. دگرگونيها پديد مي آيند و آنچه كه مقدر و پايان نيافتني به نظر مي رسد، به سرعت و آساني از ميان بر مي خيزد. اينقدر به نوشتن نامه به فرشته ادامه بديد تا به نتيجه ي دلخواه برسيد.
سيستم آرزوها هم بر اين شيوه تاكيد داره.

براي برآورده شدن هر آرزو، ازفرشته ي مربوط به آن كمك بطلبيد.

فرا خواندن فرشته ي نگهبان : همه ي ما فرشته اي داريم كه نگهبان ماست!
فرهنگ ماورا الطبيعي كتاب مقدس مي گويد : " كار فرشته ها نگهباني و هدايت و حمايت از نيروهاي طبيعي ذهن و تن است ، زيرا آينده ي انسان كامل را در خود نهفته دارد. "" اما كورتيس هاپكينز " مي گويد :"فرشته ي حضور او همواره همراه آدمي است. اين رهبري والا ، ميراث هر انسان است. لازم نيست از روزهاي پرخطر يا از شرايط پر شرر بهراسد، اگر مي داند كه فرشته ي حضور پيشاپيش او راه مي رود و از او دفاع مي كند و او را به مقصد مي رساند. "

به هنگام دشواريها به خود بگوئيد : "از هيچ چيز نمي ترسم. فرشته ي نگهبانم پيشاپيش من گام بر مي داردو راهم را هموار و كامياب مي گرداند. " هنگامي كه ديگران هم با مشكل مواجه هستند، همين را براي آنها بگوئيد.

فقط فراموش نكنيد كه آنها واسطه هاي فيض هستند و منشا فيض فقط و فقط و فقط خداست.

نكته _ هرگز از فرشته ي خود يا فرشته ي ديگري نخواهيد به درخواستهايي توجه كند كه موجب آزار يا آسيب كسي مي شود. فرشته كه چون ضمير برتر خود ماست، به چنين تقاضاهايي وقعي نمي نهد و پاسخ مثبت نمي دهد! اما بدخواهي شما به سرعت برايتان كارمايي تلخ در پي خواهد آورد!

نكته _ هرگز در نامه نوشتن به فرشته، چيزي را كه متعلق به ديگريست و حق الهي شما نيست نطلبيد زيرا باز هم كارماي بدي در پيش خواهد داشت. به جاي چنين خواسته اي، چيزي برتر از آن را بطلبيد كه در جهت خير و صلاح همگان باشد.

نكته_ اگر براي فرشته اي نامه مي نويسيد اما پاسخ نمي گيريد، دقت كنيد شايد بايد به فرشته ي ديگري نامه بنويسيد. برايتان مثال ميزنم. مردي هر روز به فرشته ي توانگري در درونش ،نامه مي داد اما پاسخ نمي گرفت. او در ته وجود فقط به پول بيشتر فكر مي كرد نه توانگري ( كه شامل پول بعلاوه ي چيزهاي ديگر مي شود.) بالاخره تصميم گرفت با خودش و فرشته اش صادق باشد. بنابراين براي فرشته ي پول و ثروت نامه نوشت و به صراحت چيزي را كه مي خواست ، طلبيد. و اين بار فوري به استقلال مالي اي كه مي خواست، دست يافت.

نكته _ اگر هنوز نتوانسته ايد به سلامت و ثروت يا روابط انساني دلخواهتان دست يابيد و مسايل و مشكلاتتان را حل كنيد، به فرشته ي رهايي و آزادي نامه بنويسيد. نامه نوشتن به فرشته ي رهايي و آزادي بسيار موثر است. خود كاترين پاندر مي گويد وقتي نمي توانسته خودش را از دست كساني كه از او سواستفاده مي كردند رها كند و نوشتن نامه به فرشته ي آن افراد به نتيجه نمي رسد، براي فرشته ي رهايي و آزادي نامه مي نويسد و از او ياري مي طلبد. چندي نمي گذرد كه آزادي تازه اش كه براي همه خير و صلاح در بر داشته و بركت و نعمتي براي جميع آنها بوده از راه مي رسد. به قول پاندر " مصلحت و موهبت فرد، مصلحت و موهبت جمع بود. "

شيوه ي نامه نوشتن به فرشته :
اين دو چيز حتما" بايد در نامه ي شما قيد بشود.

1_
به فرشته ي ....... در ........( نام خودتون يا شخصي را كه مي خواهيد براي فرشته ي او نامه بنويسيد را قيد كنيد.)
2 _
براي اين اوضاع و شرايط ياري مي طلبم:........
3 _
تشكر از آن فرشته و شكر خدا براي اينكه آن خواسته را به انجام مي رساند.

در پايان حتما" نامه را بسوزانيد تا به انرژي برتر تبديل بشود. بعضي ها به اين سوزاندن تاكيد نكرده اند اما بيشتر اساتيد ماورا الطبيعه تاكيد كرده اند كه حتما" اين نامه را بسوزانيد و خاكستر راهم دور نريزيد بلكه در راه آب ( مثل مجراي آب سينك آشپزخانه كه در آن ظرف مي شوئيد) بريزيد.

نكته ي مهم : بسياري از عارفان معتقدند كه پانزده ، شماره اي است كه اوضاع و شرايط مخالف و دشوار را از سر راه آدمي بر مي دارد. بنابراين براي سود جستن از قدرت جادويي اعداد مي توانيد در نامه تان 15 بار اين جمله را بنويسيد. ( اما بعضي از استادان ماورا الطبيعه روي تعداد نوشتن تاكيدي نكرده اند.)

مثال : فرض مي كنيم شما از فردي به نام " كوشا" طلبي مالي داريد اما او قرض خود را نمي پردازد. در اين صورت بايد اينگونه نامه بنويسيد :
به فرشته ي پول در آقاي كوشا : تو را تقديس مي كنم و خدا را سپاس مي گذارم كه به سرعت اين مشكل مالي را برطرف مي كني و من فورا" تمام اين پول را كه ... ريال است، از راه عالي دريافت مي كنم.
سپس آن را بسوزانيد.


خدايا! تو را سپاس مي گويم كه مرا با فرشتگانت محافظت مي كني! آمين

Желтые цветочки

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)