در انتظار فرشتموندر انتظار فرشتمون، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

فرشته آسمونی

گام سوم قانون جذب مادري

1393/7/20 10:37
نویسنده : مامان طاها
736 بازدید
اشتراک گذاری

Красивая анимашка

گام سوم یک دقیقه زندگی


چگونه می توانیم به آرزویمان برسیم
این سه اصل را استفاده کنید .
1) تعیین آرزوی یک دقیقه ای
2) برخورد از تشویق های یک دقیقه ای
3) استفاده از سرزنش های یک دقیقه ای
کلید رسیدن به موفقیت به این سه اصل آن است که آنها را به کار گیریم .
آرزوها را به صورت کارت ویزیت یادداشت کردن روی هر کارت فقط یه هدف نوشته می شود.با این روش می توانید چند هدف و خواسته مهم خود را روی چند کارت ویزیت بنویسید.
این کارتها را همه جا همراهتان داشته باشید و هر روز چند بار ، یک دقیقه به خود فرصت دهید وبه مرور کارتها بپردازید
اولین یاد آورروزانه بهتر است در اول صبح باشد کارت را بخوانید و بگذارید چشمان ما روی پیام متمرکز شود،به گونه ای بر ذهن نیمه هوشیار شما نقش ببندد.سپس چشمانتان را ببندید،نفس عمیقی بکشید واین جمله مثبت را پنج بار تکرار کنید.وقتی جمله مثبت را تکرار کردید.هدف خود را در ذهنتان تجسم کنید،به طوری که گویی به آن رسیده اید.آن را ببینید ،حس کنید،سپس چشمانتان را باز کنیدو آرام باشید،نفستان را بیرون دهید و کارت بعدی را بخوانید.

http://zibasaz.niniweblog.com/

مهمترین امر، لذت بردن از انجام آن است ووقتی هدفمان تحقق میپذبرد که حسش کنیم
سعی کنید هدفتان را تحقق یافته ببینید

نوشتن آرزوها
1) در آرامش کامل با خودم می اندیشم که واقعاً من چه چیزی می خواهم برای خودم آرزو کنم سپس آرزو را تعیین می کنم .
2) آرز را در زمان حال به ضمیر اول شخص چنان می نویسم که گویی به آرزومان اکنون دست یافتم مثلاً (من اکنون فرزندی کاملا سلامت،باهوش،زیبا ، با ایمان و دوست داشتنی دارم.)
3) آرزو را به طور خلاصه به گونه ای می نویسم که بتوانم فقط در یک دقیقه بخوانم.
4) موقع نوشتن هر آرزو با خودم صریح هستم و زمانی را برای آن تعیین می کنم.
5) از کلماتی استفاده می کنم که احساس خوبی به من بدهد .
6) هر روز چند نوبت یک دقیقه ای می ایستم و به اعمال و اهدافم نگاه می کنم سپس می بینم که آیا رفتارم با اهدافم مطابقت داشته است .
حس خوبی دارم از اینکه آرزوی یک دقیقه ای خود را چندین بار خوانده ا م و فهمیده ام در حال کمک به خود هستم در این شرایط احساس مثبتتری نسبت به زندگی دارم .
ما بارها کارهای درست انجام می دهم ولی موفقیت های کوچک خود را نادیده می گیریم .
با یک دقیقه وقت دادن به خودم و گرفتن مچ خود در حین انجام کار درست می توانم آنچه را که می خواهم یاد بگیرم آسانتر به خودم بیاموزم .

تحسین یک دقیقه ای من
1) فوراً به تحسین از خود می پردازم .
2) به محض آنکه کاری درست انجام دادم صراحتاً به خود می گویم چه کار درست یا تقریباً درستی کرده ام .
3) به خود می گویم : از کار درستی که انجام داده ام چقدر خشنودم . به خودم چند ثانیه فرصت می دهم که موفقیت خود را حس کنم .
4) به خود یادآوری می کنم که در واقع آدم خوبی هستم .
5) خود را تشویق می کنم زیرا می خواهم به زودی دوباره از رفتارم و از خودم خشنود شوم .
به محض آنکه می بینم رفتارم با آرزویم تطابق ندارد صراحتاً به خود می گویم که چه اشتباهی کردم چه چیز مانع من از یاد دادن آنچه میخواهم یاد بگیرم به خودم شده است ؟
به خود فرصت می دهم و چند دقیقه ای ساکت می مانم به آرامی قصور خود را احساس می کنم هرچه بیشتر احساس ناراحتی می کنم بیشتر درصدد جبران برمی آیم و وقتی رفتار جدید را انتخاب کنم احساس بهتری پیدا می کنم و خوشحالتر می شوم .
* بهترین راه برای باقی ماندن در مسیر صحیح ، نگاه کردن دقیق به رفتار ، و هرچه زودتر ، اصلاح کردن خطاهای کوچک است .*

جبران یک دقیقه ای
جبران یک دقیقه ای به خوبی برایم موثر واقع شود که
نیم دقیقه ی اوّل :
1) هرچه زودتر میبینم که چه زمانی رفتارم با آرزویم مطابق نیست .
2) اشتباهی را که مرتکب شده ام به خودم صریحاً می گویم . چه چیز مانع از آن می شود که به آرزوی خودم نرسم
3) چند ثانیه ای سکوت می کنم و قصور خود را حس می کنم . هرچه بیشتر احساس ناراحتی کنم بیشتر درصدد جبران برمی آیم .
نیم دقیقه ی دوم
4) به خود یادآوری می کنم که رفتارم در حال حاضر خوب نیست ولی خودم خوبم . رفتارم را اصلاح می کنم و از خود خشنود می شوم از رفتار غلطم حمایت نمی کنم حتی نزد خودم .
آنچه را که آرزو دارم به خود یاد آوری میکنم و رفتارم را تغییر میدهم و جبران میکنم .
ممکن است :
همیشه امکاناتی در اختیارمان نباشد که دیگران را تغییر دهیم ولی قدرت این را داریم که خود را عوض کنیم .
هرچه طرز برخورد و نگرشم بهتر باشد بیشتر امکان دارد که روز خوبی داشته باشم .
همچنان که غالباً آرزوی خود را بازخوانی می کنید از ذهن و قلب خود استفاده کنید. موفّقیّت رسیدن به آرزویمان را هر بار که آن را میخوانید ببینید و حس کنید . بنگرید و ببینید که آیا رفتارتان با آرزویمان مطابق است و سپس احساس خود را درک کنید .
دیدن و احساس کردن موفقیت ، جای سرخوردگی و یأس را می گیرد و به شما اجازه می دهد که به دستیابی تداوم ببخشید .
هنگامی ما می توانیم برای دیگران مفید باشیم که از خود خشنود باشیم و توصیه کرد که هر روز فرصتی را به خاطر تفریح برای خودتان کنار بگذارید و به زودی درخواهید یافت که چقدر از خود خشنودتر خواهید شد .
هرگاه که درمورد چیزی نگرانید ابتدا از خود بپرسید : اگر این واقعه رخ دهد بدترین چیز ممکن برای من چه خواهد بود ؟ اکثر ما تاکنون با پشت سر گذاشتن مسائل مختلف زندگی کرده ایم. بنابراین به طورکلی درمی یابیم که می توانیم با بدترین وضعیت ممکن بسازیم . حتی می توانیم ترس ناشی از نگرانی را تبدیل به پیش-بینی مواجه شدن با مسائل زندگینماییم .
* چگونه میتوان تمرکز فکرمان را روی آرزویتان تداوم بخشیم ؟*
یکی از راهها خواندن آرزوی خودمان به طور مکرر است .
راه دوم : تحسین کردن یک دقیقه ای به ما کمک می کند در هدفمان ثابت قدم بوده و آنچه را که می خواهیم ، به دست آوریم و ما را به وسیله ی تقویت رفتاری که به آن نیازمندیم تا آرزوی یک دقیقه ای خود را بدست آوریم نگه داشته و حمایت می کند و این فرصت کاملی است که بتوانیم فوراً احساس خوبی نسبت به خود پیدا کنیم .
آیا ما می توانیم بخاطر این تصمیم صرف که دیگر منتظر تحسین دیگران نباشیم خود را تحسین کنیم ؟
بله به آرزومی نگرم و به رفتارم نگاه می کنم وقتی می بینم کار درستی انجام می دهم دقیقه ای به خود وقت می دهم و رفتارم را تحسین می کنم .
وقتی می بینم رفتار بد من مانع می شود که آنچه را می خواهم به خود بیاموزم به خود یادآوری می کنم که من خوبم ، من بهتر از رفتارم هستم . خوبی من رفتار بدم را تغییر می دهد و به این ترتیب به جبران می پردازم .
با استفاده از « آرزو ، تحسینها و جبران های یک دقیقه ای» می تواند در واقع هر آنچه را که می خواهد .
انجام فرایند جذب آرزو ما با تعیین کردن آرزوی یک دقیقه ای شروع می شود و آنها به مثابه ی ابزاری برای رفتار سازنده عمل می کنند و به آنچه را که می خواهیم بدست آوریم یادآوری میکنند .
آنچه در زندگی بدست می آورم همانی است که در ذهن خود می بینم .
آرزوی یک دقیقه ای توقعات ما را تعیین می کنند . وقتی ما توقعات بالاتر و در عین حال واقع بینانه ای برای خودمان داشته باشیم نتیجه ی آن کامیابی بیشتر است .
کسانی که به آرزوهای خود می رسند. رضایت نفس به دست می آورند .
با نوشتن آرزوی یک دقیقه ایت می توانی آنرا بخوانی و در عرض یک دقیقه مرورش کنی . این کار به تو کمک خواهد کرد که به دفعات بیشتری ببینی که چه می-خواهی و بدینسان بیشتر آنرا قابل تحقق سازی .

* آدم های کامیاب ، کامیاب زاده نشده اند . اگر من آنچه را که به انجام رسانده ام نادیده بگیرم سرانجام کامیابی ها رو به افول می گذارد یا گاهی کاملاً از رسیدن به آنها باز می ایستم و نه از نظر کیفی کامیاب می شوم و نه از طرف کمی !
کلید خشنود بودن ازخود فهمیدن این مطلب است که ما شاید همیشه از طرز رفتار خود خوشمان نیاید ولی آنی را که هستیم ستایش می کنیم
همه ی ما می دانیم رسیدن به آرزو ها در یک شب امکان پذیر نیست ولی وقتی یاد بگیریم که در صحنه های گوناگون رفتار مسئولانه داشته باشیم کار آسانتر میشود

Фиолетовые цветы. .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هستی شاد
20 مهر 93 17:14
نازد به خودش خدا که حيدر دارد / درياي فضائلي مطهر دارد همتاي علي نخواهد آمد والله / صد بار اگر کعبه ترک بردارد عيد غدير خم مبارک باد پاسخ: عید شما هم مبارک هستی جونم انشالا که هر چی از خدا میخوای به حق امام علی(ع) خدا بهت بده