در انتظار فرشتموندر انتظار فرشتمون، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

فرشته آسمونی

گام دوم قانون جذب مادري

1393/7/20 10:30
نویسنده : مامان طاها
773 بازدید
اشتراک گذاری

линеечка цветочки

گام دوم خویشتن دوستی


به میزان خویشتن دوستی خود دقت کنید.
مدت زمانی را به تأمل و اندیشه در مورد کشف احساساتتان نسبت به خود اختصاص دهید،
ببینید آیا واقعاً خودتان را دوست دارید،
آیا خودتان را عالی می دانید،
آیا فکر می کنید که انسان دوست داشتنی و ارزشمندی هستید.

از میزان خویشتن دوستی تان یادداشت تهیه کنید.
کاغذی بردارید و روی آن تمام چیزهای خوبی که در مورد شما صدق می کند بنویسید، بنویسید که چقدر مهربان و دلسوز هستید، چقدر باهوشید، چه دندانهای زیبایی دارید، چه پاهای خوش تراشی دارید، چه انسان شفیق و غمخواری هستید، چقدر احساساتی هستید، چه شنونده ی خوبی هستید، چه همسر خوبی دارید، چقدر شایسته ی عشق هستید، چقدر در کارهای باغبانی، لوله کشی، نویسندگی، سخنرانی و ... مهارت دارید، هر نکته ی خوبی که به نظرتان در شما صدق می کند روی کاغذ بنویسید. توجه داشته باشید که اگر شما واقعاً به چیزهایی که در مورد خودتان نوشتید ایمان داشته باشید فرآیند آشکارسازی بسیار سریعتر اتفاق می افتد.

باور کنید که آماده اید.
این کاغذ را همیشه همراه خودتان داشته باشید تا زمانی که حقیقتاً باور کنید که شما تمام آن چیزهایی هستید که روی کاغذ نوشته اید. خودتان را متقاعد سازید که شخصی با اعتماد به نفس، ارزشمند و آماده ی دریافت نی نی هستید. این مرحله به طور اساسی شما را برای دریافت نی نی آماده می سازد و مرحله ی بسیار مهمیست چون اگر شما عاشق خودتان نشوید قادر نخواهید بود نی نی را به زندگیتان جذب کنید. اولین مادری شما باید با شخص خودتان باشد.

پس از مرحله ی پاکسازی آماده خواهید بود که درخواستتان را برای دریافت نی نی به کائنات ارائه دهید. برای این کار شما باید کاملاً نسبت به فرزندی که می خواهید جذبش کنید مطمئن و شفاف باشید. اگر در این مورد شفاف و واضح نباشید پیامهای پیچیده ای را به کائنات می فرستید و در نتیجه مجموعه ای ازاتفاقات مختلف با ویژگیهای مختلف را به سمت خود جذب خواهید کرد. یادتان باشد که بیان قانون جذب این است: ، هر فکری که به کائنات ارسال کنید همان را دریافت می کنید

Розовая лилия

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)