در انتظار فرشتموندر انتظار فرشتمون، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

فرشته آسمونی

هدیه روز مرد

1394/2/25 0:45
نویسنده : مامان طاها
425 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی مامان

روز مرد خیلی دوست داشتم بودی تا به بابایی علاوه بر روز مرد, روز پدر رو هم تبریک میگفتم

روز پدر

ولی افسوس که نشد ,امیدوارم که تا سال دیگه تو اومده باشی و مونس تنهایی های  مامان باشی , خیلی بهت نیاز دارم مامانی زودتر بیا و دلم رو شاد کن , برا روز مرد برا بابایی یه بلوز خوشکل خریدم خیلی بهش می اومد و اولین جمله ای که بهش گفتم این بود که مبارک باشه و انشالا که سال دیگه با نی نیمون برم و برات کادو بخریم ...

من امیدم رو از دست نمیدم و برای اومدنت روز و شب دعا میکنم...

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بابای ملیسا خانم ناناز
26 اردیبهشت 94 1:19
با سلام . ضمن تبریک بمناسبت عید مبعث و همچنین بخاطر وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا دختر بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال میشیم اگر با تشریف فرمائی خودتون ، یه یادگاری به رسم یادبود تو قسمت نظرات از خودتون به یادگار بزارید . منتظر شما هستیم . پاسخ: ok