در انتظار فرشتموندر انتظار فرشتمون، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

فرشته آسمونی

داروی گیاهی من و بابایی

1394/4/6 10:01
نویسنده : مامان طاها
604 بازدید
اشتراک گذاری

داروی گیاهی من و بابایی

روز 30 خرداد به همراه بابایی رفتیم عطاری اندیشه که روغن زیتون و روغن کنجد بخریم اخه روغن نباتی رو کامل گذاشتم کنار, وقتی رفتیم یه خانمی جلوی در نشسته بود و گفت که تا ساعت 3:30 نمیان و رو در نوشته شده بود در روز 15  نفر ویزیت میشه برام جالب بود و از خانمه سوال کردم و گفت که باید ساعت 3:30 اینجا باشی و نوبت بگیری برای خیلی ازبیماری ها میان و خودش هم بار دوم بود می اومد و میگفت که داروهایی که بهش دادن خیلی خوب بوده و بعدم گفت که داماد سید ضیایی هست و از اونجایی که من خیلی دنبال سید ضیایی بودم که نوبت بگیرم و برم پیشش و نشد خیلی خوشحال شدم و خلاصه همون موقع یه نفر اومد و در باز کرد دستیار حاج اقا بودن و در رو باز کرد و رفتیم روغن ها رو خریدیم و بابایی گفت نوبت بگیر خیلی تعجب کردم و پرسیدم برا نازایی هم دارو میدید؟گفتند بله و نوبت گرفتیم و اومدیم خونه و عصر رفتیم و خیلی هم شلوغ بود ویزیت نمیگرفت و فقط پول داروهایی که میداد که اونم هم خالص و هم قیمت پایین بود و نوبتمون شد و رفتیم پیش حاج اقا و بابایی هم اومد خیلی برام جالب بود چون هر وقت اسم دکتر و ... می اومد بابایی عصبانی میشد ولی این خودش نوبت گرفت و خودش هم اومد و نشست جالب بود و بعدم حاج اقا جواب ازمایش ها و سونو ها و ... رو دید و گفت که خدا رو شکر دوتاتون سالمید فقط یه کمی تحرک اسپرم کمه و منم با دارو خیلی قوی میشم و داروهایی بهمون داد و حالا داریم استفاده میکنیم انشالا که به حق این ماه عزیز خدا تو رو تو همین ماه عزیز بهمون عطا کنه لیست داروها رو تو پست بعدی میگذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)