در انتظار فرشتموندر انتظار فرشتمون، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

فرشته آسمونی

خسته ام از زندگی

1394/4/24 23:39
نویسنده : مامان طاها
598 بازدید
اشتراک گذاری

ای خداااااااااااااااااااااااا , خدا جونم صدامو میشنوی؟

دیگه خسته شدم,از جونم و از زندگیم سیر شدم جونم رو بگیر و راحتم کن دیگه تحمل این همه سختی و زجر رو ندارم

تحمل این همه حقارت رو ندارم دیگه ازت بچه نمیخوام , دیگه هیچی نمیخوام فقط جونم رو بگیر و راحتم کن فقط همین.

9 ساله با همه چیزش ساختم با همه چیز,حقم این نیست و نبود, دلم رو شکست , غرورم رو شکست ,بهم توهین کرد از همه گذشتم ولی دیگه نمی تونم , نمیخوام زنده باشم نمیخوام نمیخووووووووووووووام...

تو شهر غربت , تک و تنها این حقم نیست که این جور به سرم بیاد شاید اگه بچه داشتم اینجور نمیشد

کاش یه کمی به فکر دل منم بودی ای کاش ای کاش...

دیگه نمیتونم بنویسم این اشک ها تمومی ندارن 9 ساله کارم همینه میدونم تمومی نداره میدونم ,

خدایا هر چه فکر میکنم نمیدونم چه خطایی کردم که اینجوری دارم پس میدم , روزی که اومد خواستگاری قران رو باز کردم بهم گفتی در این کار خیر و صلاح بسیاری است من که 9 ساله هیچ خیری ندیدم تمومم کن تا آروم بشم دیگه آرزویی ندارم هیچ بجز مررررررررررررررررررررررررررررگ

پسندها (1)

نظرات (0)