در انتظار فرشتموندر انتظار فرشتمون، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

فرشته آسمونی

هدیه امام رضا (ع )

1394/6/6 22:01
نویسنده : مامان طاها
735 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین مامان 

صبحی که تولد اقام بود و رفتیم حرم  و رفتم صحن انقلاب برای نماز خیلی شلوغ بود خیلی اتفاقی به سمت کفشداریها کشیده شدم میدیم خانمها دارن التماس خادم ها میکنند برای نبات و اونا هم میگفتند که تمام شده تو همین موقع یه خادمی در کارتن رو باز کرد و یه نبات داد بهم و به کسانی که پشت سرم بودن خیلی خوشحال شدم و رفتم و از کفشداری یه نایلون گرفتم برای کفشم و اومدم که یه جایی پیدا کنم تا جایی نیست و مجبور بودم از بین خانمهایی که نشسته بودن رد بشم با معذرت خواهی داشتم میرفتم که یه اقایی که لباس خادمها تنش بود دستش رو داز کرد و 2 تیکه نبات گذاشت تو دستم و بازم خیلی خوشحال شدم و بعدم اومدم و یه جایی برای نشستن پیدا کردم و اول سوره یس رو خوندم و رفتم که قران رو بگذارم سر جاش از خانم کناریم خواستم که جام رو نگه داره و قران رو گذاشتم و اومدم یه تیکه نبات رو بهش دادم از کرمان اومده بودن و بعدم برگشتیم خونه ولی خیلی خوش گذشت انشالا که امام رضا( ع ) جواب همه حاجتمندان رو بده و جواب مامان و بابا و خواهر و برادرای منم و خانواده شوهرم رو هم بده

2 روز بعد یکی از همسایه هااومد ارایشگاه و بازم بهم نبات داد و گفت که شوهرم خادمه و از حرم شب تولد اورده برات نمیدونی چقدر خوشحال شدم و همه رو به نشونه خیر گرفتم و انشالا که تو همین ماه عزیز خدا تو رو بهمون بده

انشالا

پسندها (3)

نظرات (1)

فافا
9 شهریور 94 10:45
وای عزیزم شک نکن حاجت روا شدی. منم یه بار توی حرم آقا یه حاجتی ازش خواستم همون موقع یه خانومه از بغلم رد شد یه شکلات داد دستم . اصلا همون موقع گفتم حاجتمو گرفتم وهمونم شد. خانومه اصلا یهو غیبش زد و خادمم نبود توی اون همه شلوغی روبروی ضریح فقط به من داد... از الان مادر شدنت رو بهت تبریک میگم عزیزدلم. پاسخ: سلام فافا جونم مرسی عزیزم که اومدی و بهم سر زدی , انشالا که همین طور باشه به خدا دارم کم میارم و انشالا که خدا و امام رضا ( ع) جواب همه اونایی که منتظرن بده و هر صبح هم برات دعا میکنم و حالا هم پشیمونم که چرا برنگشتم و ببینم واقعا اون پیره مرده خادم بود؟ اخه وسط خانم هایی که نشسته بودن برای نماز؟؟؟؟؟ خودمم به نشونه خیر گرفتمش