در انتظار فرشتموندر انتظار فرشتمون، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

فرشته آسمونی

بازگشت دوباره

1394/5/26 23:26
نویسنده : مامان طاها
679 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مادر 

بعد از مدتی تاخیر برگشتم, این روزا خیلی سرم شلوغه اخه کلاس ارایشگری میرم و بعدم کار خونه و ... 

این ماه هم باز نیومدی و من موندم و طعنه و نیش و کنایه های بابایی ولی بازم صبر میکنم و اینقدر میرم التماس امام رضا ( ع) میکنم و اینقدر در خونش میشینم تا تو رو بهمون بده.

این ماه نذر حضرت رقیه ( ع ) رو دادم و یه مبلغی کمک خیریه این حضرت کردمکردچند روز پیش هم تو حرم که بودم و طبق معمول دلم گرفته بود و داشتم گریه میکردم با خدای خودم عهد بستم و به امام رضا (ع ) قول دادم که اگه تو رو بهمون بده از روز اولی که بفهمم حامله ام قران میخونم تا موقعی که به دنیا بیای و وقتی هم به دنیا اومدی همش برات قران بگذارم گوش بدی و تو بچگی حافظ کل قرانت بکنم و مادر خوبی برات باشم و این امید رو دارم که حضرت مهدی ( ع ) تو رو بهمون میده و منم قول دادم که تو سرباز امام زمان باشی و از دوستانم میخوام برام دعا کنند 

انشالا

پسندها (2)

نظرات (1)

ثمره
30 مرداد 94 21:05
سلام عزیزم... به طور اتفاقی با وبتون اشنا شدم ،از نوشتها تون متوجه شدم شما هم منتظر ی هدیه از سوی خدا هستید،انشالله خدای عزیزم جواب این صبربالاخره خواهدداد،خوشحال میشم به منم سربزنید وبیشترباهم در ارتباط باشیم منم همدرد شما هستم ومنتظر ی هدیه پاسخ: سلام عزیزم ممنون که اومدی و بهم سر زدی انشالا که خدا جواب همه منتطرا رو بده و جواب شما هم بده