در انتظار فرشتموندر انتظار فرشتمون، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

فرشته آسمونی

کنار حرم

1394/7/17 4:35
نویسنده : مامان طاها
772 بازدید
اشتراک گذاری

کنار حرم نشستم با دلی پر از درد , دلی که شکسته , دلی که همه بجز خنجر چیزی توش فرو نکردن

دلم شکسته از همه کس و همه چیز با دلی پر از درد اومدم در خونت یا امام رضا ( ع ) کی میخوای جوابم رو بدی کی میخوای شادی رو به دلم برگردونی کی... 

تک و تنها تو این شهر غریب فقط شوهرم رو داشتم که اونم...

یا امام رضا( ع ) تو رو به جان امام جوادت ( ع ) دلم رو شاد کن و یه بچه سالم و صالحی بهم عطا کن که لااقل دلم به اون خوش باشه,  ازت بچه میخوام , امید به زندگی میخوام , خدایا امیدم رو نا امید نکن یا امام رضا تو رو خدا قسمت میدم یه نیم نگاهی هم به من دل شکسته بکن دلی که پر از درده , دلی که اگر بخوام بنویسم تا اخر عمرم باید بشینم و بنویسم 

خدایا , خدا جونم من بجز تو کسی رو ندارم , یا امام رضا من اگر به شما متوسل نشم دستم رو پیش شما و خدا دراز نکنم چه کنم من بچم رو از شما میخوام میدونم میدونم جوابم رو میدید ولی من دیگه صبر ندارم من دیگه طاقت این همه زجر و خفت و خواری رو ندارم تو رو خدا جوابم رو بده یا امام رضا ( ع ) اینقدر میام و در خونت رو میزنم تا جوابم رو بدی 

میخوام به بچم بگم تو رو از امام رضا ( ع ) گرفتم اینقدر رفتم در خونش تا جوابم رو داد , یا امام رضا ( ع ) نذار بیشتر از این زجر بکشم نذار دلم بیشتر از این خورد بشه تو رو خدا تو رو خدا جوابم رو بده

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مـامـان مـعصومـه
17 مهر 94 10:06
سلام ~~~~~~~~$$$$ ~~~~~~~~~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ ..دوست خوبم.. $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ من آپمممم ~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ یه ~~~~~~ $$~~~$$$$ ~~~~~~~~~$$$$$$$$ ~~سری~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~میزنی~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضورسبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~.........~نظــــــــر~~~~$$ ~~~~~~~~~~~~~~~$$ ~~~~~یـــــــادت نره~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$ پاسخ: چشم عزیزم
مامانی
22 مهر 94 20:46
هر وقت که دارم شیر میدم یا دارم به چشم هاش نگاه می کنم یادت هستم و همیشه خواستم که خدا یکی از فرشته هاش رو بهت بده. محکم باش . نوبت شب بیداری های تو هم می رسه. پاسخ: مرسی مامان عرفان جون , خدا عرفان شما رو هم برات نگه داره فدات بشم