در انتظار فرشتموندر انتظار فرشتمون، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

فرشته آسمونی

سیکل آی یو آی

1393/5/5 10:25
نویسنده : مامان طاها
223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز 2 پری است و با توکل به خدا از فردا باید داروهام رو شروع کنم و  از 3 پری قرص کلومیفن Tabaa پیکسل پیکسل (VGA) و داروهای پیکسلدارم شبی 2 تا به خاطری که قبلا شبی 3تا بهتر جواب داده بود شب 3 تا رو می خورم و تا 5 شب یعنی تا 7 پری و روزهای 8و9و10 هر روز 2 آمپول hmg(جمعا 6 عدد) تزریق کنم و 11 پری برای سونو برم کلینیک تا ببینم داروها چقدر تاثیر گذاشته ...

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان پریسا و بابا مهرداد
5 مرداد 93 10:37
عزیزم من هم این روزا رو طی کردم. نوشته تو منو به اون روزا برد عزیزم کاملا امیدوار باش و با روحیه عالی پیش برو و مطمئن باش که نی نی کوچولوت تو آسمون منتظره که بیاد پیش مامان بابای خوبش انشاله به زودی خبر شادی بچه دار شدنت رو تو وبلاگت بزاری گلم پاسخ: مرسی عزیز دلم ممنون از این که بهم روحیه خوب میدید
مریم تبریزی
6 مرداد 93 10:32
با افتخار لینکتون کردم پاسخ: منم همين كار رو كردم دوست جونم