در انتظار فرشتموندر انتظار فرشتمون، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

فرشته آسمونی

درد دل

1393/8/9 12:34
نویسنده : مامان طاها
245 بازدید
اشتراک گذاری

 

يا امام حسين(ع)

يا حضرت ابوالفضل (ع)

يا حضرت علي اكبر(ع)

يا حضرت علي اصغر(ع)

يا حضرت رقيه(ع)

يا حضرت زينب(ع)

عزيز دل مامان امروز حرم امام رضا (ع) مراسم شيرخوارگان بود نتونستم برم ولي نشستم پاي تلويزيون و پخش مستقيم رو نگاه كردم و خيلي گريه كردم آخه اين سالها كه منتظر تو هستم  هر سال نذر ميكنم كه سال بعد تو رو داشته باشم و ببرمت اونجا و بيمه حضرت علي اصغرت (ع) كنم ولي 4 ساله منتظرم و راضي ام به رضاي خدا ولي عزيز مامان ديگه طاقت ندارم و دوست دارم زودتر خدا تو رو بهم بده و مثل بچه هاي بالا بببرمت حرم ؛عزيز مامان روز اول ماه محرم رفتم برات لباس خريدم و نيت كردم كه سال ديگه اين موقع تو بغلم باشي و لباس رو تنت كنم و ببرمت حرم دلم روشنه كه اين بار خدا و امام حسين دستم رو خالي برنمي گردونن و تو رو ميذارن تو دلم و منم اميدم به خداست؛الهي مامان قربونت بره زودتر بيا و دلم رو شاد كن؛خدايا تو رو به دل شكسته رباب ؛پاهاي برهنه و تاول زده حضرت رقيه و به اشك چشم حضرت زينب و به گلوي تير خورده حضرت علي اصغر قسم ميدم دل هر كه آرزوي بچه داره رو شاد كن و يه بچه سالم و صالح به هممون عطا كن.

الهي و امين

پسندها (1)

نظرات (0)